“Vaikutat juuri sellaiselta persoonalta, jonka kanssa haluamme tehdä yhteistyötä”, sanoi asiakas ja teki houkuttelevan työtarjouksen.

Japadapaduu!

Tarinalliset verkkosivut saivat asiakkaan innostumaan. Positiivinen ensivaikutelma oli syntynyt jo ennen ensimmäistä käsipäivää. Mikä onnenpotku!

Tarinallinen markkinointi toimii. Sen avulla voi myydä niin tuotteita, palveluita kuin yhteistyötä.

Avainsana on elämys. Elämysviestinnässä asiakkaalle tarjoillaan sekä hyötyä että huvia persoonallisella otteella, josta jää muistijälki.

Tavoitteena on, että tulevat asiakkaat hullaantuvat säännöllisesti päivitettävään verkkoviestintään niin, että klikkaavat samoille nettisivuille aina vaan uudestaan.

Verkkomaailma hoitaa sinunkaupat ja tekee asiakkaasta ja kauppiaasta tuttuja. Varsinainen kaupankäynti on tuttujen kesken mutkatonta ja vaivatonta.

****

vinkkilaatikko_blogiTarinallinen markkinointi sopii blogimaailmaan kuin ylijäämä tilinpäätökseen.

Kiinnostava blogi on yhtä aikaa edullinen ilmoitus, maineen kasvattaja, pikaopas ja yrityksen esite. Innostavat aiheet vetoavat niin nykyisiin kuin tuleviin asiakkaisiin.

Blogi tuo ennen kaikkea lisäarvoa yrityksen viestintään. Lisäksi se tarjoaa oivan tilaisuuden olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa.

****

Onnistunut markkinointi vaatii asiantuntevaa paneutumista. Sitä ei onneksi tarvitse tehdä itse.

Riittää, että palkkaat viestinnän ammattilaisen ottamaan vastuun yrityksesi viestintäsuunnitelman päivittämisestä ja sen raikkaasta toteuttamisesta.

Osaava viestinnän suunnittelija antaa sinun keskittyä ydinliiketoimintaan. Hän kysyy yrityksesi kuulumiset, kirjoittaa puolestasi blogia ja päivittää verkkosivuja. Hän laatii tiedotteet, mainokset, kutsut ja esitteet. Hän innostaa ja inspiroi.

Ota yhteyttä:

tia@tiayliskyla.fi

050 581 6152