Sano ja säväytä -viestintäkoulutus

Selvät sanat somesta small talkiin

Digitaalinen viestintä vaatii notkeutta, tarinaa ja rutiinia. Nopeat viestintäkanavat edellyttävät säännöllisesti päivittyvää sisältöä ja reagointia vuorovaikutukseen.

Tarinoiden kautta erotut joukosta ja tavoitat yleisön. Rutiini auttaa viestimään selvästi niin sosiaalisessa mediassa kuin messuteltan kupeessa. Selkeä suunnitelma antaa työkaluja mokien ja kriisien välttämiseen.

Koulutuksen sisältö

  • Nopeus, kiinnostavuus ja vaikuttavuus digitaalisessa viestinnässä
  • Tarinat ja niiden merkitys tavoittamisessa
  • Näin saan viestini esiin mediassa
  • Mokatutka ja hätäapu

Kesto: Kaksi vaihtoehtoa: puoli päivää tai koko päivä.

Osallistujia: 5–25.

Hinta: Pyydä tarjous tia@tiayliskyla.fi  /050 581 6152

Teen myös toiveiden mukaan räätälöityjä koulutuksia. Ota yhteyttä, ideoidaan yhdessä!

 

Tian palvelu on kokonaisvaltaista ja monipuolista. Vastaukset tulevat nopeasti ja ehdotukset ovat hyviä. Innostava asenne lisää positiivisuutta.”
Jari ja Eeva-Liisa Pirttinen, EMS Oy:n omistajat

”Tiedostan, että nyt on olemassa ylisanojen vaara, mutta olen tässä jo useampana päivänä miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että pitämäsi verkkoklinikka oli ihan parhaita koulutuksia ellei paras, missä olen ollut.

Niin kiva, hauska ja innostava, ettei kokenut missään järjestetyssä koulutuksessa olevansakaan.

Niin perehdyttävä ja vakuuttava, että asian haasteen otti todesta ja asiaa alkoi heti sisäistää soveltamista varten.

Niin hyvin meille räätälöity, että mikään asia ei mennyt ohi vaan kaikki oli relevanttia ja meidän tarpeisiimme ja potentiaaliimme ajateltua.

Samanaikaisesti sekä analyyttinen että konkreettinen – samassa paketissa sai sekä perusteet uudenlaiselle ajattelutavalle että selkeitä käytännön askeleita asioiden toteuttamiseksi.”
Sanni Manninen Johansen, pääsihteeri, Vanajavesikeskus